Un film cu totul minunat despre singurătatea înduioşătoare a copilăriei

Continui să descopăr desene animate care m-au impresionat, pentru că am văzut că celălalt film pe care l-am postat s-a bucurat de multe vizionări. Un film cu totul minunat despre singurătatea înduioşătoare a copilăriei. O grafică plină de candoare şi curăţenie. O alternativă genială la animaţia agresivă şi plină de prost gust pe care o sorb copiii zilelor noastre. Aşadar: ВОРОБЬИ – ДЕТИ ГОЛУБЕЙ – Vrăbiuţele, copiii porumbeilor.

10 Responses to Un film cu totul minunat despre singurătatea înduioşătoare a copilăriei

  1. alexandra.diana spune:

    Va rog parinte sa imi explicati ce este cu singuratatea asta a copilariei.Filmul mi se pare extrem de deprimant.Eu am un singur copil de 1 an si 7 luni cu care maj oc in fiecare zi cand vin de la servici si de care ma ocup cum pot mai bine.Desi este un copli singur la parinti este destul de vesela si jucausa.Nu deschid televizorul niciodata , cel putin cand suntem numai noi doua acasa.Gatim impreuna, ne jucam si iesim in parc .Incerc sa ii explic tot ce o intereseaza, sa aiba un program cat mai plin dar si cat mai de calitate, in rest sincera sa fiu ma simt vinovata fata de ea pt ca nu am nici un gand sa ii mai fac un fratior.Filmul exact aceasta latura a tristetei unui copil mi a exprimat o!

  2. […] Si ceva gingas in aceasta lume ce geme sub rautatea stapanitorilor de la p. Savatie Bastovoi: Un film cu totul minunat despre singurătatea înduioşătoare a copilăriei […]

  3. savatie spune:

    Nu cred că este un film deprimant, poate mai degrabă contemplativ. Iar contemplaţia presupune şi redescoperirea în noi înşine şi în lume a unor lucruri mai mult sau mai puţin triste. Cred că marele rău pe care îl aduce televiziunea şi chiar cinematografia contemporană este impunerea unui ritm alert, îndrăznesc să spun chiar turbat, care face imposibilă contemplaţia. Să ne oprim puţin – acesta este mesajul filmului.

  4. multumesc.
    minunat este omul cand iubeste ceva. se vede in fiecare lucrarea a sa. o adevarata icoana a acestei taine care este omul.
    multumesc inca odata.

  5. Gabriela spune:

    Un film foarte sensibil. Si cred ca acest copil este unul binecuvintat, daca are parte de acesti prieteni imaginari. O copilarie frumoasa, de care foarte putini copii mai au parte astazi.

  6. Cristina spune:

    Si mie tot candoare si liniste imi inspira filmuletul…In comparatie cu ce e pe televizoare in general…Parca am pierdut un anume tip de liniste,o liniste a fiecarei zile.Asta imi inspira filmuletul:lipsa de griji a copilariei.

  7. Carmen spune:

    Foarte frumos.Mi-a trezit vechi amintiri induiosatoare pana la lacrimi.

  8. […] sursa : SAVATIE (ŞTEFAN BAŞTOVOI) […]

  9. teodora spune:

    fetita din desen seamana cu Antonia!Asa este ea….face jucarii de cand era de 2 anisori.Cu degetele ,cu aerul imaginat de ea in nu stiu ce personaj inventat tot de ea,cu norii….iar zambetul nu i-a disparut.Mai greu e de mine,ca as vrea sa intru si eu in lumea ei insa trebuie sa revin la maturitate ca sa vada ca mama e si ceva serios.
    In ultimul timp,am devenit chiar mai severa,fiindca Antonia a descoperit si altceva afara de imaginatia ei……..
    VREAU CA SA RAMANA COPIL SUFLETUL EI ….SUFLETELE lor caci mai are si un fratior.

  10. momo spune:

    uu,,pacat ca sunt numai in rusa 😦 mi,as fi dorit sa inteleg ce se vb,este acolo, dar oricum, imaginile is superbe 🙂

Lasă un răspuns

