Leancă la Olimpiadă

image

Tuturor premierilor care, în aceste zile grele, luncrează la Olimpiadă

Mă cheamă Leancă și n-am treabă!
Chiar astăzi plec la Olimpiadă
O nu, nu merg să mă distrez –
La Olimpiadă eu lucrez!

Mă duc, că s-o mai dus și Ponta
Chiar dacă poate sunteți contra
La Olimpiadă, fără mine,
Nici Putin nu se simte bine.

M-am tot gândit cum să apar:
Pe schiuri sau pe samovar?
De-o pildă, aș putea să-ncerc
Să mă învârt ca ou-n cerc!

Mai mult decât orice, firește
Aș vrea să cânt în englezește
Și dacă mult n-o să le pară
Le cânt pe dată și-n maghiară!

Eu știu și franțuzește-oleacă
Căci nu degeaba-mi zice Leancă
Și am lucrat mai multă vreme
La Ministerul de Externe.

De mult am zis: ca să fii om
Cariera fă-o în ASCOM
Căci și pe mine Domnu’ Stati
M-a scos în nalta societate!

La Stati eu am învățat
Cum să calc oamenii pe cap
Și-acum pășesc ușor și sigur
Fără mustrare, vă asigur!

Observ că toți, de la o vreme
Îmi reproșează doar probleme
Dar, vă asigur, înc-oleacă
Și-o să vedeți voi cine-i Leancă!

Eu știu că-i frig și dezolare
Și că nu prea aveți mâncare
Dar spuneți voi: ce să va fac
Că sunteți proști și ați votat?

Vedeți prea bine că am treabă:
Diseară plec la Olimpiadă!
Doar că mă bate-un gând păgân:
Să mă întorc sau să rămân?

6 răspunsuri la Leancă la Olimpiadă

  1. In Tacere spune:

    Reblogged this on În Tăcere.

  2. Maria spune:

    Foarte tare!
    Bine spus, Părinte!

  3. viorica spune:

    Oh, dacă-aţi voi şti cîtă-ncordare
    e necesară să ai şansă
    să prinzi momentul pentru reverenţa graţioasă
    Sau adierea unui vînt … de primăvară

  4. viorica spune:

    Ce chin este si cîtă frămîntare
    să multumeşti protectorul şi stăpînul
    Dar dacă steaua acestuia nu mai răsare?!
    Ce pot face? Degrabă să caut unul şi încă unul…

Lasă un răspuns

