Ma pocaiesc solemn

In fata Patriei ma pocaiesc solemn
C-am indraznit sa critic nepermis
Intoarcerea la limba cea de lemn
Si-a lumii noi imperios plictis

Gresit-am intr-un hal fara de hal
Si nu mai am iertare, pare-se
C-am provocat in suflete scandal
Cind am numit UE URSS

Cu flamura rusinii ma-nfasor
Si-mi voi taia pe inima un semn
C-am judecat UE asa usor
In fata Patriei ma pocaiesc solemn

De-ar fi ca sa-mi aleg singur pedeapsa
De coada unei pasari m-as lega
C-o sulita, pe care sa mi-o trec prin coasta
Ca sa nu pot prea repede zbura.

13 răspunsuri la Ma pocaiesc solemn

  1. callina spune:

    sa atingem un nivel / de-a ne fi impartasit / obiectivul, la Bruxelles, / mai avem mult de postit .. !

  2. Ana Elisabeta spune:

    Parinte, binecuvantati!

    Ce bine prinde un hohot de ras, mai ales contra celor pe care ii ironizati! Imi starneste si o oarecare nostalgie a vremurilor cand eram pioniera si recitam poezii patriotice – nu ca n-as fi recunoscatoare ca ne-a eliberat Dumnezeu de acele vremuri.

    Pe-aici, pe malul stang al Prutului, nu cred ca ar fi spus cineva ca se pocaieste. Cred ca in limba de lemn asta se chema ca „isi face autocritica”.

    Deci, ce ne ramane de facut? Sa radem de ei cat inca mai putem, inainte sa dobandeasca si alte naravuri bolsevice, cum ar fi lagarele si rafalele de mitraliera, si sa nu asteptam ajutor nici de la est, nici de la vest, ci numai si numai de sus.

  3. Ioana spune:

    pe mine m-a intristat

  4. Ana Elisabeta spune:

    Erata: am vrut sa spun pe malul drept. Mai bine spuneam pe malurile Dambovitei, ca sa nu ma incurc in geografie.🙂

  5. mda spune:

    jăsti…

  6. Liliana spune:

    Doamne ajuta!Va scriu de la Timisoara.Parinte.ati avut dreptate-UE este URSS.Si inca,si mai demonica.Sper ca tarile care inca nu au intrat in UE nici sa nu o faca-macar ele!Sa aiba mai multa tarie si intelepciune.Pe noi doar mila bunului Dumnezeu ne mai poate izbavi din iadul in care ne-au bagat.Rugati-va pentru tot poporul ortodox romanesc sa-l intoarca Dumnezeu la bunatate si la rugaciune.Ma ingrijoreaza descrestinarea romanilor foarte rapida.De aceea avem necazuri si romanii nu realizeaza aceasta.Ne-am tradat pe noi insine departindu-ne de Ortodoxie si de toata traditia lasata de stramosi.Meritam sa pierim,ca nu mai avem pentru ce sa existam in istorie,daca continuam astfel.Poate ne vom reveni,dar avem multe de platit…

  7. Sergiu spune:

    Intr-adevar, ce diferenta este intre UE si URSS? Mie imi pare ca nici una. De fapt ar fi o diferenta in URSS erai obligat cu forta sa accepti multe lucruri impotriva voii, in UE au reusit sa vrem de bunavoie tot ce ne propun ei. Pacat de cei care cred ca in UE va fi mai bine si pacat de cei care inca mai pling dupa vremurile „bune” cind cumparai cu o rubla 6 piini … in cazul in care mai erau piini prin magazine. Nici macar steaua bolsevica nu au schimbat-o de pe drapelul UE

  8. Aliona spune:

    Parinte, iertare daca am gresit! Comentariul de la articolul http://unimedia.info/stiri/video-episcopul-de-balti-si-falesti-marchel-face-agitatie-politica-pentru-pcrm-68476.html Preotii scoliti si cu dragoste de neam sunt marginalizati si izolati, au dreptul la cuvant de genul lui marchel, cu „trei clase”. Unde este parintele Petru Prutenu, de ce a fost interzisa emisiunea parintelui Savatie Bastovoi? Ceva e foarte putred in interiorul Bisericii si cred ca are nevoie de o mare restructurare.

  9. VladR spune:

    Ajutor de la Maica Domnului si putere sa treceti peste toate cu inima usoara.

  10. Elena spune:

    Sa ne traiti, Parinte Savatie

  11. a spune:

    Bravo, bravo… pocainta e foarte buna…:)

Lasă un răspuns

