A apărut volumul „Biserica şi şcoala în politica Rusiei de la Lenin la Kuraev. Lecţie de religie pentru politiceni”

A apărut volumul „Biserica şi şcoala în politica Rusiei de la Lenin la Kuraev. Lecţie de religie pentru politiceni”. Cartea conţine dezbaterea mea cu Kuraev de la Jurnal TV, pecum şi o investigaţie amplă a campaniei introducerii reigiei în şcoli, care a coincis în Rusia şi Republica Moldova, defăşurată ca o reacţie la influenţa tot mai crescîndă a Românei şi a Bisericii Ortodoxe Române în Basarabia.

Cartea costă doar 10 lei şi, începînd de astăzi, poate fi găsită la librăria Sophia din Bucureşti, iar în cîteva zile va ajunge în toată ţara.

9 Responses to A apărut volumul „Biserica şi şcoala în politica Rusiei de la Lenin la Kuraev. Lecţie de religie pentru politiceni”

  1. antidemocratie spune:

    Felicitari ca ati reusit sa scoateti o carte cu un pret pe buzunarele noastre.

  2. m.g. spune:

    Nu mi se pare ca celelalte carti ale parintelui Savatie au preturi mari. Ba chiar as zice ca sunt relativ ieftine.

    Si nu spun asta ca sa ma dau mare ca as avea mai multi bani decat altii, sau ca imi permit sa dau nu stiu cati bani pe carti.
    Dar daca tot au fost mai multi cititori ce s-au pronuntat pentru scaderea preturilor, ma gandesc ca nu strica sa fie si unul ce opteaza pentru mentinerea lor.

  3. filofteiabejan spune:

    Sa traiti parinte,este pentru prima oara cand postez pe blogul dumneavoastra.Salut lupta dumneavoastra de demasca sa-i spun asa scopul urmarit de Andrei Kuraev de se preda in scoli un gen de spiritualitate de tip nou,postmodernist probabil care nu prea are treaba cu ortodoxia dupa umila mea parere.Sa-mi fie cu iertare sper ca nu merg prea departe cu supozitiile dar mie mi se pare ca paralela care ati facut-o intre Lenin si Kuraev este cat se poate de sugestiva…titlul „bazele culturii ortodoxe” imi aminteste de bazele marxismului,asa ca si exprimare…eu nu am prea apucat vremurile comuniste.Cand ati scris pe coperta cartii ca Lenin daca ar trai s-ar inchina in religia propovaduita de manualul lui Kuraev, ma gandesc ca genul de spiritualitate pe care il promoveza diaconul Kuraev pregateste mentalul maselor pentru imbratisarea sincretismului de tip ecumenist…iar urmarea este implinirea profetiilor legate de sfarsitul lumii.Sa-mi iertati indrazneala in opinii.Doamne ajuta!

  4. camelia spune:

    Mântuieşte Doamne poporul Tău şi binecuvântează moştenirea Ta.

  5. VladR spune:

    @Filofteia si altii care inca nu indraznesc sa scrie

    Parintele sa ma ierte ca intervin aici, dar eu cred ca asta e si dorinta lui: sa scrie cat mai multa lume pe acest blog, sa isi spuna parerea, si sa nu se supere daca uneori este contrazis. Am fost si eu in trecut contrazis de multe ori, ba chiar in vreo 2 probleme (cea cu lipsa Crucii de pe ambulante si cea privind raportul Dan Puric – pr. Iustin) am fost in contradictie cu Parintele.

    Insa ceea ce e important este sa invatam din aceste dialoguri, nu sa ne retragem raniti in orgoliu si sa nu mai scriem niciodata sau sa postam sub alt nume, pt a ne ascunde nejustificata rusine. Nu ne maturizam decat invatand din greseli. Nimeni nu se naste invatat. Asa ca scrieti fara frica si fara orgoliu!:)

    Si nu in ultimul rand: nu atacati pe cei cu care nu sunteti de acord cu niste cuvinte urate. Incercati sa demontati afirmatiile lor care nu va convin cu alte argumente ale voastre. Asa veti invata si nobila arta a polemicii. Experimentand.

  6. frate cu romanul spune:

    La multi ani tuturor!

    @camelia Amin!

  7. Catalin Muscalu spune:

    Părinte,
    scuzaţi deranjul, vă rog. Aţi putea să îmi spuneţi de unde aş mai putea cumpăra un exemplar al cărţii dumneavoastră Slava desarta. Apoftegme ale Sfintilor Parinti selectate, comentate si ilustrate de ieromonahul Savatie Bastovoi, apărut la Editura Cathisma 2007. După un oarecare efort de căutare, se pare că stocurile librăriilor, inclusiv cele on-line, sunt epuizate. Vă mulţumesc.
    Doamne ajută!

  8. Demetrios spune:

    Catalin, cred ca o mai gasesti la pangarul Bisericii Sf Grigorie Palama din complexul Politehnicii Bucuresti (pangarul e deschis doar spre sfarsitul Liturghiei duminicale, in rest nu stiu sa fie deschis).

Lasă un răspuns

