Vestea că diaconul Andrei Kuraev a murit a umplut internetul rusesc

O scrisoare venită din partea administrației forumului lui Andrei Kuraev a fost trimisă către toți participanții forumului. Conținutul ei este mai mult decît șocant: ”Astăzi, la ora 5 dimineața, la vîrsta de 48 de ani, s-a stins prematur din viață diaconul Andrei Kuraev, întemeietorul forumului nostru. Ne vom aminti de el și deplîngem sfîrșitul său cel înainte de vreme. Rugăți-vă pentru odihna sufletului”.

Unii comentatori văd în aceasta o manevră de sustragere a atenției de la scandalul iscat la Chișinău.

Sursa

10 Responses to Vestea că diaconul Andrei Kuraev a murit a umplut internetul rusesc

  1. Ioan F. spune:

    O manevră? E în stare diaconul de strategii din astea ?? Înseamnă că joacă tare. Numai să nu vorbesc cu păcat… poate chiar a murit subit.

  2. corina negreanu spune:

    Parinte Savatie,
    a murit sau n-a murit ca nu inteleg?

  3. o enoriasa spune:

    Daca aceasta informatie este adevarata, avem un exemplu cutremurator despre modul in care opreste Dumnezeu gura hulitoare. E tragic pentru un slujitor al bisericii sa plece fulgerator din centrul furtunii pe care a creat-o.
    Sa stam bine, sa stam cu frica, Dumnezeu este Domn al dreptatii, cuvantul lui e Adevarul in veac.
    Sa ne rugam pentru sufletul parintelui Andrei, care a plecat tulburat si nepocait! Dumnezeu sa il ierte si sa ne ierte si pe noi care l-am judecat cu asprime!
    Parinte Savatie, blagosloviti!

  4. Elena D. spune:

    Bun, rău, farsă-nefarsă, dar ne-aţi pus pe jar!…

    http://last24.info/read/2010/10/21/2/7580

    «Я умер? Вот это да!»

  5. viorica spune:

    Inteleg ca este o farsa, cam… infantila ca sa nu spun mai mult.
    O clipa m-am gandit ca am avut cugete rele pentru acest om pentru care, incercand sa gasesc motivul jocului ce l-am perceput ca nedreptate,n-am avut vreme sa-i caut si sa gasesc si partea luminoasa. S-am tresarit.
    Nu stiu daca se va rusina de cuvintele si faptele nedrepte – pentru care am zis sa-l ierte Domnul!- sau va apasa in aceeasi directie.
    Sa fac ce am de facut, cu seninatate – ferindu-ma de orbia rautatii, asta am invatat…

  6. Ioan Florescu spune:

    Enoriaşă

    De unde ştii tu că a murit „nepocăit”? Măi, măi, … mai urmează să spui unde să meargă, la rai sau la iad. În Pateric se spunea de un frate că l-a judecat pe un bătrîn care tocmai murise. Şi atunci a venit la frate îngerul şi l-a întrebat: Dacă tot l-ai judecat, acuma porunceşte să-l ducem.

  7. dorian spune:

    „feriti-va de aluatul fariseilor”

  8. viorica spune:

    Daca eu, care l-am cunoscut din ceea ce ne-ati prezentat Dvs., am fost dezolata – nu vreau sa ma gandesc la cum ati primit Dvs. vestea nastrusnica.
    Am citit parca ceva ca ar regreta ca s-au inflamat lucrurile (sau am inteles eu gresit?). A reusit prin asta sa limiteze din start efectul oricarei reactii starnite de atitudinea sa? Pentru ca piatra ramane aruncata. Cu atat mai mult, cu cat nu mai cere raspuns neaparat.
    Harul Domnului nostru Iisus Hristos sa nu va paraseasca, sa va lumineze mintea si inima !

  9. o enoriasa spune:

    Pentru domnul Ioan Florescu

    Cea mai mare virtute a omlui cred ca este starea continua de veghe si pocainta!
    Dupa plecarea”triumfala” a pr. Andrei din sala ASCOR-ului, in scandarile auditoriului, ma indoiesc ca a fugit si a plans amarnic, precum apostolul Petru, intr-atat incat sa il lase inima! Dar daca a fost asa, imi fac mea culpa, fug si eu si ma ascund sub patrafirul duhovnicului meu, plangand amarnic ca l-am nedreotatit pe aproapele meu!
    Cu toata uimirea pentru schimbarea brusca de decor, insa, mi se pare ca se joaca un spectacol de opereta!

Lasă un răspuns

