„Naşul” va prezenta, la Bucureşti, romanul „Diavolul este politic corect”

Vezi: DE CE RADU MORARU?

27 Responses to „Naşul” va prezenta, la Bucureşti, romanul „Diavolul este politic corect”

  1. Viorica spune:

    Slava Domnului !

  2. Sergiu spune:

    De ce Radu Moraru? Iertati-ma, eu nu prea vad legatura dintre Radu Moraru si subiectul cartii dvs!
    Nu inteleg, deasemenea, afinitatea dintre dvs. si Radu Moraru! Oare n-ati gasit alta persoana(una duhovniceasca,eventual!)din luminatul dvs. anturaj,care sa va prezinte cartea, si care sa va reprezinte la un asemenea important eveniment??!!!
    Asa ca sunt contrariat…”nasul” este destul de „corect politic”(poate doar aici sa fie o legatura!)…depinde de care „politica” e vorba! Ca daca e a lui basescu…

  3. iuliana spune:

    Avem atatea prejudecati despre oameni si atata convingere ca noi suntem mai buni ca altii! Sau cel putin nu suntem la fel de rai ca ei. Adica noi Il avem pe Dumnezeu, ei nu! Ma cam doare adevarul acesta.

  4. Paul Slayer spune:

    Hristos a inviat!

    Draga Sergiu, Iuliana are dreptate. Pe langa faptul ca ii judecam pe altii, ne si inchidem in noi, de parca viata in Hristos ar fi o societate secreta la care nu trebuie sa aiba acces toti „profanii”. De fapt, demersul parintelui Savatie e orientat (si) spre acesti „profani”. Sfantul Apostol Pavel le vorbea celor ce trebuiau convertiti pe limba lor. Nu le spunea „ma, da’ prosti sunteti, pe langa toti zeii vostri demonici ati bagat si unu’ necunoscut, ca sa dovediti mai mult nerozia voastra”. Ci se agata de acel amanunt pentru a-L vesti pe Hristos. Cine crezi ca ar veni sa vada lansarea daca prezentator ar fi un parinte? Noi, care am mai citit ceva despre Hristos si care astfel ne-am mai peria un pic orgoliul: „Ce duhovnicesti suntem!” Dar la Radu Moraru vine (si) lumea care-l stie pe el de la televizor, care a vazut lucruri interesante in emisiunile lui. Si care, cu ocazia asta are prilejul sa invete ceva nou. Ca si noi, de altfel.

  5. Bruno spune:

    Parinte, ietati-am dar stiti de atitudinea slugarnica d-lui Moraru fata de actuala putere in Romania, nu vreau sa discut in termeni de bine-rau, fiecare cu opiniile lui (desi e cam vorba de evidente, mai recent) ci doar de atitudine slugarnica. A fi slugarnic, vadit lingusitor, dinferent de calitatea celui adulat e, cred , ceva de nefrecventat, asa cum puteti sa ii iubiti pe tortionarii tinerilor basarabeni dar pe lingusitorii regimului care au facut posibile acelea – nu.
    Cu siguranta daca ati fi vazut emisiunea in care acesta ii tinea isonul cuiva care explica cum doar l-a impins pe un copil si nu lovit cu pumnul, desi anterior negase, ati fi preferat sa invitati un cersetor de pe strada mai bine.
    Cred eu, si va port un mare respect, cel putin sa ii zic asa.

  6. Bruno spune:

    am grssit rectific

    A fi slugarnic, vadit lingusitor, dinferent de calitatea celui adulat e, cred , ceva de nefrecventat, asa cum puteti sa ii iubiti pe tortionarii tinerilor basarabeni dar pe lingusitorii regimului care au facut posibile acelea sa ii invitati undeva imi pare nu dragoste ci intr-un fel a le incuraja atitudinea nedemna uman. Nu e vorba de a ura pe nimeni ci de a nu le incuraja , bagandu-i in seama, ce fac s-i mai ales pe cine sustin, si intr-un caz (presa pro-couminsta din basarabia de pilda) si in celalalt.

    Cu tot respectul meu.

  7. Bruno spune:

    inca o data iertati-mi greselile ortografice, ma grabeam sa tastez… stiu, graba nu e buna. Poate nici continutul nu e bun, sint doar niste ganduri de-ale mele. Mi-as dori mult de tot sa mai sustineti conferinte , cele de pana acum mi-au adus foarte multa bucurie, chiar si ascultandu-le doar, aflat aici la mii de km distanta.

    un roman din Canada.

  8. VladR spune:

    Oameni buni, si daca Parintele il cunoaste mai bine pe Nasu decat il cunoastem noi? Da’ noi suntem perfecti? Nu o zbarcim si noi, mai mult sau mai putin, in fiecare zi? Nu cadem si incercam sa ne ridicam? Hai sa o lasam mai moale cu pudibonderiile astea. Si daca Parintele l-ar fi invitat pe Base sa prezinte aceasta lansare de carte, eu tot cu drag si bucurie as veni!

  9. Manfred spune:

    VladR
    Ma bucur ca te-ai duce daca ar veni Base sa prezinte cartea. Poate ca pe langa altele ar spune si cum trebuie ca mamele cu nou nascuti sa nu fie ajutate, ci sa li se taie orice sprijin din partea statului, asa cum a afirmat deunazi:

    “Pamperşi pentru copii şi toate nazbâtiile astea care au făcut bugetul României un buget de asistenţă… Pot sa spun cu oarecare duritate, dacă vrei să faci un copil, trebuie să ştii ce e aia, trebuie să-i poţi cumpăra pamperşi. Vreau să înţelegem că am mers prea departe. Nicio ţară nu-şi poate permite să cumpere pamperşi cum îşi permite România”

  10. VladR spune:

    Eh, Manfred Manfred, eu vin pentru Parinte in primul rand si ii dau credit atunci cand invita pe cineva sa ii prezinte una dintre carti, chiar daca persoana respectiva e una controversata.:) L-am numit pe Base tocmai pentru ca nu il simpatizez deloc si a luat in ultima vreme o multime de masuri nepopulare.

  11. nashul ?!? spune:

    interesant cum ati lasat tocmai un om din insula pt a prezenta cartea.
    sau poate tocmai aici e jocul?…

  12. nashul ?!? spune:

    @Iuliana & Paul Slayer si ceilalti de pe aceeasi pozitie:
    sergiu a prins cate ceva. daca ati fi fost atenti macar la unele emisiuni, ati fi vazut ca nu mai puteti aduce argumentul prejudecatii, ci pe al realitatii care va contrazice flagrant. am mai vazut aceeasi atitudine vis-a-vis de jiji intr-o postare anterioara a Parintelui.
    oameni buni, va rog nu mai inghititi tot teatrul acesta ieftin si indobitocizant (iertati inventiile lingvistice, dar exprima numa’ bine) ce se serveste pe televizoare si in media in general! am ajuns vremurile acelea cand se ridica zilnic falsi mesia si ar trebui sa luam seama…

  13. nashul ?!? spune:

    ma nedumereste decizia (sau acceptul) Parintelui legata de aceasta lansare.
    recunosc ca fix trista prezenta a acelui personaj ma face sa absentez, desi de mult imi doresc sa va intalnesc personal, Parinte, iar acesta parea un moment perfect.
    cartea am citit-o pe nerasuflate si as spune prea putin printr-un „mi-a placut”.

  14. nashul ?!? spune:

    @VladR:
    daca Parintele l-ar cunoaste pe radu atat de bine pe cat implica intrebarea ta, atunci mi-as pune mari probleme legate de Parintele. nadajduiesc ca nu e cazul si ca invitati e „doar” o grava eroare!…

  15. VladR spune:

    Nashule Maria Ta, eu mi-am spus parerea. Restul e pentru mine vanare de vant:)

  16. VladR spune:

    In plus, chiar nu m-ar deranja daca multa lume, fiind scandalizata de invitarea Nasului la lansare, nu ar veni, pentru ca as profita de ocazia de a ma intretine cu Parintele :)) In asemenea situatii imi place sa fiu egoist.

  17. Donkeypapuas spune:

    Poate cuvintele pe care Sorin Dumitrescu i le-a spus lui Radu Moraru înainte de Paşti (din memoriea mea slabă citez aşa că să mi se ierte: „Invitaţi, domnule Moraru, în fiecare seară oameni duhovniceşti la emisiune, şi lăsaţi-i pe mincinoşii politici, iar astfel veţi schimba România”) pate aceste cuvinte încep încet-încet să lucreze. Dumnezeu e mare şi necunoscute sunt căile Lui. Să ajungem să trăim până pe 18 mai!

  18. Donkeypapuas spune:

    De fapt vroiam să mai adaug că nu ştiu dacă unii ziarişti vor mai avea curajul să iasă pe stradă!

  19. Ana spune:

    Ehe, lasati mai ca-i bine. Daca-i voia Domnului asa merge.

    Clipurile de mai sus sunt convingatoare.

  20. leo spune:

    Eu cred ca va fi puhoi de lume.
    Nimic nu este intamplator.
    Poti cere ceva de la cineva care nu s-a intors catre Dumnezeu? Judecam degeaba! Numai Dumnezeu poate schimba inima omului si Harul Sau lucreaza daca o inima indurerata si plina de dragoste se va ruga pentru cineva. Deci eu sunt vinovat pentru ca cel de langa mine nu are ce vedea la mine, nu simte ca sunt altfel decat el, ca sunt mai bun.
    Parintele stie ce face si este obligat sa faca.
    Doamne ajuta!

  21. daniela spune:

    va asteptam cu dragoste,Parinte

  22. […] aparitie, lucrarea “Diavolul este politic corect”, publicata de Editura Cathisma. Charismaticul monah, care a trecut de la artele plastice la filosofie si de la un premiu Soros la slujirea lui […]

  23. altfel spune:

    parinte, ca simplu om ce este, as intelege de ce „nasu” este alesul. Altfel, nu prea. Are omul si el o emisiune, nu oricare, cu un rating bunicel, o sa faca o buna promovare cartii, de altfel mai mult decat meritata. Dar ca om de presa la propriu, acest jurnalist s-a vandut aproape total puterii care sta la ciolan de aproape 6 ani ! Si sa nu-mi spuneti cu „Geoana era mai bun? sau de genul – „made in Roncea” ” – ca nu cred ca v-ati molipsit chiar asa de mult de la el, ca nu tine, ca nu stiu ce alternativa nu era mai buna …

    parinte, nu am mai vazut atata slugarnicie si lipsa de minima deontologie in ultimii 2 ani la radu moraru, caci inainte era un tip chiar decent si de bun simt. Nu stiu ce e la mijloc. N-as vrea sa cred ca s-a ajuns pana la sume de bani. Sper doar ca o face doar din „simpatie”, dar la modul la care o face in ultima vreme, in ciuda EVIDENTEI catastrofei economice care s-a abatut peste Romania (evident, nu e vina ultimilor 6 ani, ci a celor care s-au aflat la putere inainte de aceasta perioada..), in ciuda acestei evidente pur si simplu ne prosteste in fata cu teoriile „puterii” de dinainte de 6 ani etc, cu zambetul pe buze si cu o nonsalanta absolut indecenta pt vremurile pe care tocmai le traversam si in primul rand fata de pesionari. Asa incat nu cred ca mai e simpatie, ci fanatism (caci inca vreau sa cred ca nu sunt „sume de bani” la mijloc)

    parinte, asa cum ani la randul ati criticat puterea care a stat la cirma Basarabiei, lasati-ne si pe noi si credeti-ne ca cei care ne conduc de atata amar de vreme, au devenit dujmanii nostri, ai fiecarui cetatean, prin atitudinea indolenta, iresponsabila si incompetenta pe care au avut-o in toata aceasta perioada, tot interesul si cuoncetrarea fiindu-le focalizata numai pe „contractele” ce le puteau pune in aplicare, prin firme intermediare si contracte de comisioane, pe care le puteau „interpune” intre si asa modestele programe de dezvotare si banii e.u., pt a-si trage cat mai multe comisioane prin propriile firme acunse (gen Voronin cu fiu-su, dupa ce a vrut sa repare cladirea devastata de revolutionari, prin cinismul sau cu firmele sale etc)

    si Basescu i-a magaia parinteste pe crestet, toti acesti ani, la fel ca tov. Iliescu in perioadele psd.

    rusinos, scandalos, revoltator. nu e o exagerare.

    nasu este o alegere de aceea (cel putin) dubioasa, ca „moralitate”, de a iesi si a vorbi public in fata oamenilor, indiferent de subiect.

    parintele Savatie se are binsor cu fratii Roncea, care nu sunt atat de nocivi precum par, sau cum ar fi Basescu. Iar fratii Roncea se au chiar f bine cu radu moraru, in eforturile lor slugarnice de se incolona si de a-i servi „no matter what” lui Basescu, aci nu am vazut in ultimii 3-4 ani, absolut nici o umbra de idee de indrazneala in a-l critica cumva cu ceva pe Basescu. Nu vi se pare penibil? (chiar pana si dna mungiu pipidi a gasit realmente ceva de criticat la zeus basescu, mai putin acesti 3 „jurnalisti”). iar asta este total indecent si insalubru pt toaleta unui jurnalist.

    Iar parintele Savatie a picat la mijloc. fara sa stie atat de multe, poate macar banuite.

    parinte, v-as dori ca la conferinta sa fie o mare de oameni, puzderie, dar nu v-as dori ca la acolo sa fie prea multi cu apasarea pe suflet, cu „oful” abolut real al romanilor pt radu moraru si cu

  24. VladR spune:

    Altfel, ti-au luat „gazul” rusii? Mesajul tau s-a terminat „in coada de peste”:)

  25. dan alexandru spune:

    Voi face tot posibilul sa fiu de fata la acest eveniment.

    Ca orice om, Radu Moraru are si el limitele lui. Dar si calitatile lui.
    Si pare a fi mai patriot decat multi din cei care il critica. Parerea mea.

  26. Viorica spune:

    Mie nu mi-e teama : vazand neputinta si mizeria sufletului meu nu am grija ca m-ar intina neputinta altora; acum imi pun problema daca/cum vor suporta altii duhoarea ranilor mele.… ma linisteste gandul si ceilalti vor veni cautand vindecare, fiecare cu ranile lui.
    Mai degraba cred ca Parintele stie ce face, decat mintii mele slabe – asa ca, merg cu toata dragostea. Asa sa ne ajute Dumnezeu !

  27. daniela spune:

    nu stiu de ce am vorbit la plural mai sus,dar in fine…sa zicem.mantuirea nu e un fapt colectiv,zicea cineva

Lasă un răspuns

