Obama: Cel mai tare argument împotriva avortului!

Sursa: HotNews

‘Viitorul acestui copil este o familie destramata: va fi parasit de tata si crescut de o mama singura. In ciuda tuturor greutatilor, acest copil va deveni primul presedinte afro-american’. Prin acest mesaj, organizatia CatholicVote.org incearca sa-l convinga pe Obama sa renunte la masurile pro-avort, adoptate recent

obama-avort

11 Responses to Obama: Cel mai tare argument împotriva avortului!

  1. Boc, dă-ţi demisia!
    ianuarie 26, 2009 by Cezar Pesclevei

    Motto:

    “Înseamnă că trebuie să avem toată admiraţia pentru Guvernul Tăriceanu care, cu toate greşelile lui, ne-a avertizat asupra riscurilor şi tot dispreţul pentru Guvernul Boc, care dă din colţ în colţ ca să nu aplice legea, după ce în campania electorală ne-a promis marea cu sarea“.

    Marius Nistor, preşedinte executiv al Federaţiei “Spiru Haret”.

    D-le Boc,

    E a nu ştiu câta oară când faci POC! Îndrăznesc să vorbesc în numele românilor şi să te rog să-ţi dai demisia! Nu mai fă pe ardeleanul încăpăţânat! EŞTI INCOMPETENT. MUTĂ-TE înapoi LA CLUJ! nu mai nenoroci ţara aceasta oricum nenorocită!

  2. Nu mi-e chiar asa clar ca e un argument.

    Pare mai degraba un sofism ce spera fara sa reuseasca sa treaca neobservat.

  3. vladici spune:

    Tin eu bine minte ca traducerea corecta in limba română a cuvantului ‘catolic / catholic’ este ‘universal’?

    Daca am gresit, imi cer iertare, dar daca este corect, atunci legatura dintre ‘sistemul global / noua ordine mondiala’ si presedintele noii ere americane este evidenta…

    Luand in considerare toate semnalele din ultimii 20-30-40 de ani, dar mai ales din ultimele zile, retoric intreb: oare sa fi venit vremea lui „Vai de cea care va avea in pantece si va naste prunc…”?

    Si am intrebat aceasta citind adevarata istorie a lumii de la origini pana la sfarsitul veacului, adica Sfanta Scriptura asa cum ne-a revelat-o Dumnezeu ascultand, probabil, si rugaciunea psalmistului: „Vesteste-mi, Doamne, zilele mele cate sunt ca sa stiu ce-mi lipseste”, dar continuam sa ne incadram in …”Fata cerului stiti s-o judecati, adica cum va fi vremea, dar semnele vremilor nu puteti?”.

    Nu, nu isteria apocaliptica a media, ci lipsa noastra de conduita duhovniceasca personala e importanta in aceste momente.

    Ma uimeste cum ne luptam cu totii cu cip-urile (tot timpul m-a uimit importanta ortografiei englezesti a cuvantului ‘cip’: „chip”) pe bloguri, forumuri, in discutii si sub tot felul de forme, dar continuam sa nu stim sa „citim” stirile (sau sa renuntam la ele, ca Psaltirea si Sf Liturghie ne-ar fi suficiente – ne-ar tine Dumnezeu la curent cu ce e important ca si pe pustnicii care sunt mai la curent decat noi cu ce se intampla) in timp ce ne injuram suculent in trafic -la volan sau pe jos-, ne bagam in fata la diverse cozi, si ne invidiem sincer.

    Desi poate parea putin ‘off-topic’, am incecat sa ating pe scurt mai multe puncte, toate in legatura cu evenimentele ultimelor zile, avand in vedere ca am foarte putin timp la dispozitie acum. Din pacate a iesit un pic cam dezlanat, dar sper sa nu va deranjeze asa tare. Evident, este vorba de pareri personale, chiar daca formate, partial, pe lecturi ale unor mari duhovnici.

    Citatele sunt din memoie, deci imi cer iertare pentru eventuale inexactitati, dar am incercat sa pastrez un anumit sens relevant pentru comentariile de mai sus.

    Cu seriozitate si bucurie,
    Vladici

  4. vladp9 spune:

    Cezar, acuma pe bune, chiar ți se pare onestă atitudinea asta vehementă? Nu țin partea ardeleanului, cu toate că e de-al meu și aș putea s-o fac, mai ales că, fiindu-mi în trecut profesor de Drept Constituțional aș putea fi subiectiv. Totuși, prefer sa fiu reținut deocamdată. Guvernul său abia a demarat. Pe moment mă încred în buna lui intenție (a lui Boc). Omul e ca argintul viu, mereu întreprinzător. La Cluj îl regretă toți. Dacă nu ar fi trebuit să curețe după Funar, care a târât Primăria și municipalitatea în sute de procese pe rol… ar fi reușit probabil să facă și mai multe pentru Cluj.
    Rugămintea mea: mai încet cu săritul la beregata omului, oricare ar fi el, înainte de a-l lăsa să dovedească ce poate. Pe urmă, dacă se dovedește ticălos… boicotăm împreună.
    Ia numără câte zile au trecut de când e în funcție noul Guvern…

  5. Donkeypapuas spune:

    Aşa cum bocesc bucureştenii după Videanu? 🙂

  6. Ina spune:

    De mai mult timp am inteles ce inseamna educatia sexuala in scoli. Am citit articole, carti, am vazut videoclipuri etc. Scriu acum cu durere pentru ca lucrurile inainteaza spre rau, mult mai repede decat am spera noi.
    Parerea lui Obama o stim, redau si eu aici parerea lui cu privire la educatia sexuala care trebuie sa inceapa INCA DIN GRADINITA:(

    Ne speriem de cipuri, dar nu ne sperie tot la fel de mult legile pro avort, pro desfranare.

    Doamne ajuta

  7. Ina spune:

    I se spune educatie sexuala, dar in traducerea noastra a parintilor crestini inseamna DESFRANARE cu ajutor de la scoala. Pe banii statului!?

    Ieri unul din copiii mei avea o revista mica frumoasa cu zane spirudusi. M-am uitat pe coperta si nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut un desen nu indecent ci provocator sexual. Desigur ca sunt si impotriva acestor zane spiridusi.

    Nu cumpar asa ceva, insa de cand mi-am dat seama de avalansa de materiale provocator sexuale din media si nu numai, am inceput sa verific obiectele, imprimeurile de pe haine etc, si observ (cu mare tristete) ca am achizitionat astfel de obiecte de-a lungul timpului…fara sa-mi dau seama de mesajul lor.

    Acum ca m-am trezit, nu pot decat sa le arunc pe unele, sa le decupez pe altele, sa-mi verific biblioteca de carti, coperti de reviste etc.

    Si mai nou am inceput sa ma sufoc de atat de multe STELE gasite peste tot in jur!

    Parinti, verificati ce le cumparati copiilor, vedeti ce imprimeuri au hainutele, ce reviste, carti citesc. De vreo 3 ani au aparut imprimeuri cu capusor de mort. Acum se gasesc haine de bebelusi cu astfel de imprimeuri. La fetite sunt puse la capul de mort fundite rosii.

    Doamne ajuta

  8. Dan spune:

    Si cand te gandesti ca multi il huiduiesc si il urasc pe George W. Bush Jr., fiind bucurosi ca „au scapat de el”… Macar Bush era pentru viata si impotriva avorturilor, era impotriva homosexualilor si pentru o familie normala (adica tata, mama, copii), mai avea moralitate cat de cat.
    Razboaiele pe care le-a starnit? Dar credeti ca negroteiul va proceda altfel? Si chiar daca prin reducere la absurd nu ar urmari politica Bush in razboaie (deh, e destul sa vireze arme americane Israeului si sa astepte sa-i „rada pasnic” pe palestinieni) credeti ca pretul platit (depravarea morala pana la urma a unei natiuni) se merita? Doar pentru „pace”? Pai care-i diferenta intre aceasta „pace” si comunism?

  9. c.c spune:

    nu cred so faca caci are prea multi in spatele lui,desi mi-as dori.nu cred ca decide el viitorol americii!!!

  10. Ina spune:

    CC, cei care au inteles adevarul despre el, stiu ce ganduri demonice are. Daca nu ar fi fost asa, nu ar fi ales in frunte.

    Uite unn titlu simplu:
    UNFPA Leader Says Family Breakdown is a Triumph for Human Rights. http://www.lifesitenews.com/ldn/2009/feb/09020312.html

    Era o perioada cand noi oamenii doream drepturi. Uite ca ne vin.

    Doamne ajuta

  11. […] By horiasima Obama: Cel mai tare argument împotriva avortului! […]

Lasă un răspuns

