Petiţie pentru recunoaşterea prin Lege a Genocidului Anticreştin în România Comunistă

afis-campanie

S-a iniţiat o Petiţie online pentru recunoaşterea prin Lege a Genocidului Anticreştin în România Comunistă. Petiţia este în directă legătură cu Scrisoarea celor 16 organizaţii către Preşedintele României, Parlamentul şi Guvernul României (la care a venit de acum un prim răspuns). Demersul iniţiat de cele 16 organizaţii se bucură şi de susţinerea FOR (Forul Ortodox Român). Textul Scrisorii a fost citit Părintelui Iustin şi are binecuvîntarea şi încurajarea acestuia. Rugămintea noastră este ca toţi fraţii întru Hristos să se unească în această acţiune de cinstire a memoriei martirilor români din perioada comunistă, semnînd, preluînd şi răspîndind Petiţia de faţă. Petiţia online nu este singura cale de colectare a semnăturilor. Despre celelalte evenimente în sprijinul acestei acţiuni, Grupul de Iniţiativă vă va informa la vremea cuvenită. Hristos în mijlocul nostru!

Pentru a semna Petitia, intrati aici

18 Responses to Petiţie pentru recunoaşterea prin Lege a Genocidului Anticreştin în România Comunistă

  1. N-ar strica in paralel un pic de genocid al anticrestinilor colaboratori cu comunismul din Romania in aceeasi perioada

  2. sanda marculescu spune:

    sunt de acord cu petitia si o semnez

  3. Sorin spune:

    Parinte as vrea sa va intreb daca adeziunile adunate prin petitiile online au vre-o valoare in fata Parlamentului. Intreb asta pentru ca in afara de nume nu se solicita alte date de identificare. Tabelele scrise par un argument mai „solid”.

    Pe de alta parte am gasit un articol in care autorul analizeaza comunicatul trimis de Pr Iustin Parvu in legatura cu actele de identitate biometrice si ajunge la concluzia ca respectivul text nu ar fi scris de Pr Iustin, ci ar fi un fel de diversiune care sa agite lumea si sa fim inca odata aratati cu degetul ca „fundamentalisti”. Puteti verifica/confirma autenticitatea scrisorii, ca sa risipiti zvonurile astea?
    Articolul il gasiti aici:
    http://www.lacasuriortodoxe.over-blog.com/article-26801821.html

    Blogosloviti!
    Sorin

  4. savatie spune:

    Petitiile online sint luate in consideratiile la fel ca si „tabelele scrise”. Adresarea noastra catre Guvern s-a facut prin internet si raspunsul l-am primit la fel. Totul este in perfecta ordine. Oricum, vom recurge si la stringerea de semnaturi „pe hirtie”, dupa ce vom ajunge la numarul dorit pe net. Desi, o scrisoare parvenita in aceasta seara de la Ministerul Justitiei ne asigura ca propunerile noastre au fost analizate si vor fi luate in consideratie la formularea urmatorului act normativ pe subiectul holocaust/genocid.

    Cit despre articolul despre care vorbesti, este o prostie. Eu stiu de la cine am primit adresarea Parintelui Iustin si stiu ca este autentica. Am vorbit despre aceasta la Petru Voda.

  5. D-le Savatie,

    Demersul este salutar! Dar nu cred ca se va recunoaste prin lege genocidul anticrestin in Romania comunista, fiindca in prezent, la conducerea ei sunt (neo)comunistii, care, in intelegerea prof. de la stiinte politice – Daniel Barbu, atunci cand abordeaza postcomunismul, doar au amestecat cartile fara a schimba regula jocului.

  6. Asemeni, conducerea acestui stat pastreaza inca in functiile statului indivizi apartinand fostei Securitati… cunosc personal un caz…

  7. un crestin ortodox spune:

    Am semnat si eu astazi cateva petitii printre care si aceasta, dar apoi m-am gandit mai mult si mi-am dat seama ca incercam sa luptam cu armele lor si nu vom avea nici o izbanda . Trebuie cred sa folosim NUMAI (DOAR ) armele care le-am primit de la Iisus Hristos si sfiinti parinti. IMPOTRIVIREA cu smerenie si blandete a tuturor celor care sunt in biserrica deci chiar a Bisericii prin clerul si credinciosii ei.Daca asta duce la anarhism administrativ sau social atunci asa sa fie caci stramta este calea care duce in imparatia lui Dumnezeu.Iertare.

  8. vladp9 spune:

    CEZAR

    „Domnul” e numai unul si mai sunt unii care doresc sa fie „domni”. Aici se afla PARINTELE Savatie.
    Sper sa nu fie cu suparare

  9. @ Un crestin ortodox,

    Ai mare dreptate. Dar, ca oameni, ne dorim sa invingem uneori si cu armele dusmanilor…

  10. un crestin ortodox spune:

    ptr.Cezar

    cu armele dusmanilor vei obtine poate victoria dar mai ales slava desarta.Singura victorie este dupa ce ai urcat pe Golgota a treia zi.

  11. Angelica spune:

    Smerenia smerenia smerenia . Doamne miluieste si ne pazeste pe noi. Amin.

  12. un crestin ortodox spune:

    Parintelui Savatie

    S-au spus multe pe acest blog si incepe sa semene cu un blog de spovedanie.O taina.Au fost puse si multe intrebari gazdei si NU AU FOST RETORICE; am intrat toti neinvitati si am spus fiecare ce credeamla subiect sau mai putin,nu doreste nimenea cred sa fie spalat pe picioare si sper ca nimenea nu cauta sa primeasca slava de la ceilalti dar cred ca toti asteptam RASPUNSURI pe cat posibil si aceste raspunsuri sa fie ca si un canonceea ce este Da sa fie Da iar ceea ce este nu sa fie nu.Stiu ca raspunsul cel bun vine INTOTDEAUNAde la DUMNEZEU printr-un DUHOVNIC BUN.

  13. marian spune:

    cu Dumnezeu inainte,fratilor!smerenia e tot de la Dumnezeu,curajul marturisirii la fel.

  14. maria spune:

    DOAMNE AJUTA! MA ROG LA BUNUL DUMNEZEU SA-I LUMINEZE PE TOTI SA NU PRIMEASCA CIPUL SI NOILE ACTE . EU STIU CA M-A TREZIT BUNUL DUMNEZEU LA POCAINTA(IN ORTODOXIE) SI NU VOI PRIMI ACELE ACTE NICI EU NICI COPII MEI. ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU PT. RUGACIUNILE MAICII SALE SI TUTUROR SFINTILOR.AMIN.

  15. lenuta spune:

    Parinte, multi oameni nu stiu despre aceste petitii.Daca le spui ceva, nu cred, chiar te considera nebun. Am ajuns si eu sa ma indoiesc, desi am mai citit cate ceva. Nici parintii mei nu prea stiu, nu am stiut cum sa le explic.Unii preoti nu iau nici o masura ca sa-i instiinteze despre asa ceva. Dar am o nelamurire: am tot auzit de ascultarea telefoanelor si as vrea sa stiu daca este asa. Oare sa fie ascultate? Sa ne ajute Maica Domnului sa luptam, sa ne apere de totul raul, cu rugaciunile ei.

  16. Luana Hrisanti spune:

    S-ar putea sa iau multe „bobarnace”, insa eu nu cred ca a fost genocid anti-crestin in Romania, in timpul comunistilor.
    Stiu ca au murit multi in inchisori (chiar si din familia bunicului meu matern) pe motive politice, poate si religioase, dar la nivelul Romaniei (individual) nu cred ca se poate vorbi de genocid, sau poate cei care scot asemenea petitii ar trebui sa caute in DEX pentru a vedea ce inseamna genocid.
    Eu m-am nascut in 1962, deci nu sunt chiar pustoaica :), dintr-o familie care a avut mult de suferit din cauza comunistilor (luare de proprietati, puscarie, nerecunoastere a studiilor sau impiedicare de a accede la studii superioare, etc), eu insumi nu am putut face studii de drept pentru ca veneal dintr-o asemenea familie si aveam rude directe in occident, dar am stiut ca este Dumnezeu si Biserica inca de cand eram copil mic. Nimeni nu ne-a oprit sa practicam religia ortodoxa. Doar cei care erau securitsti, sau aveau un interes la vreo functie sau carnet PCR, nu mergeau la Biserica…
    Eu cunosc pe multi care nu frecventau Biserica de frica ca nu vor mai fi directori, sau ca vor pierde alte avantaje, dar multi oameni renuntau la avantaje si mergeau la Biserica.
    Mai degraba, „genocid” spiritual, pentru ortodocsi, cred ca este in ziua de astazi !

  17. Anca spune:

    pentru mine genocidul este genocid !!au murit in inchisorile comuniste si evrei si protestanti si atei si scriitori si tarani!ar trebui sa condamnam public genocidul comunist

  18. […] Parintele Savatie Bastovoi: Petiţie pentru recunoaşterea prin Lege a Genocidului Anticreştin în România Comunistă […]

Lasă un răspuns

