Preţul libertăţii

libertate

PREŢUL LIBERTĂŢII: Savatie Baştovoi, carton presat, acrilice.

9 Responses to Preţul libertăţii

  1. M-G R. spune:

    Da parinte, asa am ajuns si eu un om mort… caci mai ieri eram langa Hristos… si azi imi dau seama ca am murit… m-am stins degeaba mai traiesc…degeaba.

  2. acelas spune:

    multi dintre noi simtim „umbra” acestui gand … . Dar crede-ma este doar o „umbra”, si nu un gand atat de veritabil….Slava Domnului ! Gandesc ca pe undeva fiecare dintre noi trebuie sa urmam drumul lui Adam… , sa avem bucuria, si prezenta a „toate cele” … apoi sa ne intinam si sa cadem in pacat… , sa ne caim apoi, tanjind si cautand permanent pe Domnul si binecuvantarea Lui vremelnic luata (consecinta directa a pacatului) … si apoi Inviind la Viata cea Vesnica prin Mantuitorul si Domnul nostru Iisus Hristos, precum bobul de grau semanat in pamant, ajuns sa putrezeasca, pentru ca din putreziciunea lui sa invie din nou, sa cunoasca viata si sa-si dea rodul sau.

    NU deznadajduiti ! V-o spun dvs. la fel cum mi-o spun si mie. Dar NU o faceti !!

    Doamne miluieste. Doamne ajuta !

  3. o.brega spune:

    Savatie şi MGR, eu nu cred şi tot simt că trăiesc, oare e grav?
    Pictura îmi place, e simplă, elementară, dar văd cam multe cruci…

  4. o.brega spune:

    Hohoho, cenzuraţi?
    Pa!

  5. vladici spune:

    Să aibă vreo legătură și cu mitul peșterii, Părinte Savatie? 🙂

  6. ionut spune:

    daca nu ar fi cruci, probabil n-ar mai fi nici libertate… este vorba de firea cazuta care astfel de zabrele cere…
    unde e puterea crucii e si libertate…’
    noi in fapt santem niste cruci, dincolo de orice simplitate…
    Frumoasa lucrarea…’
    Omul fara libertate nu este om… are doar forma, pastreaza cumva chipul… dar nu mai pare a fi acea persoana…
    Crucea ii asigura redevenirea…
    Doresc mult libertatea…, am multe patimi si intre toate una mare de tot Ma iubesc foarte mullt…

  7. Ioan Andoni spune:

    Unde / care e totuşi, preţul?

  8. Florina spune:

    Sangele, asta e pretul.

  9. Mihai-Radu spune:

    Crucea atestă libertatea de conştiinţă în pofida oricăror piedici şi alunecări.

Lasă un răspuns

