Fereastră de chilie

SAVATIE BAŞTOVOI – Fereastră de chilie, carton, acrilice.

6 Responses to Fereastră de chilie

  1. Liuba spune:

    Binecuvintati parinte!
    Frumoasa fereastra are chilia Sfintiei Tale.
    Ne bucuram pentru mentionarea cartilor Sfintiei Tale la Salonul international de carte de la Chisinau, in special Cind pietrele vorbesc. Am gasit-o foarte folositoare si linistitoare, desi problemele abordate sint destul de complicate, uneori ghimpoase. Am citit-o pe nerasuflate.
    Regret ca la Salon nu ati expus si unele lucrari grafice, precum si ca nu a fost mediatizat acest eveniment, pentru a beneficia cit mai multi crestini de posibilitatea intilnirii si comunicarii cu Sfintia Ta. Cu inchinaciuni si multa dragoste in Hristos, toata familia mea.

  2. ionut spune:

    fereastra are lungimile lungi…

  3. Victoria spune:

    Sarut mana ,parinte!De curand am descoperit ceva desre tema”ferestrei”,ceva ce desigur stiti dar eu doar ce am inteles minunandu-ma.In general se vorbeste in iconografie despre icoana ca despre o fereastra spre absolut dar „fereastra”-icoana,sau orice imagine”iconizata” adica „nascuta”din liturghisirea de taina a inimii,este o fereasta prin care Absolutul vine la noi.Fereastra este un Hotar-Intalnire,cum zicea avva Ghelasie,intre Dumnezeu si om.Prin fereastra privim,ni se descopera lucruri de taina dar exista si reversul,adica suntem priviti de Cel Atoatevazator.Binecuvantati .

  4. camelia spune:

    https://www.allposters.co.uk/gallery.asp?startat=/getposter.asp&APNum=3477445&CID=210AF0FB8B314A83AB122E9298CC0CDB&PPID=1&search=byzantine&f=t&FindID=0&P=10&PP=32&sortby=PD&cname=&SearchID=

    Doamne, nu ştiu ca să cer de la Tine
    Tu singur ştii ce-mi trebuie.
    Tu mă iubeşti mai mult decât mă pot iubi eu.
    Dă-mi să-mi văd nevoile mele
    care sunt ascunse de mine.
    Nu îndrăznesc a cere nici cruce, nici mângâiere,
    numai să stau în faţa Ta,
    Inima
    mea îţi este deschisă.
    Pun toată nădejdea mea spre Tine.
    Tu vezi nevoile mele pe care eu nu le ştiu,
    vezi şi fă cu mine după mila Ta.
    Zdrobeşte-mă şi mă vindecă.
    Loveşte-mă şi mă vindecă.
    Mă cuceresc şi tac înaintea voii Tale celei sfinte
    prin judecăţile Tale cele nepătrunse de mine.
    Mă duc pe mine spre jertfă Ţie.
    N-am dorinţă afară de a împlini voia Ta.
    Învaţă-mă să mă rog,
    Însuşi Te roagă întru mine.
    Amin.

    (IPS Antonie de Suroj)

  5. savatie spune:

    camelia, multumim pentru aceasta rugaciune frumoasa, despre care inclin sa cred ca nu este a mitropolitului Antonie de Suroj, ci a Sfintului Filaret al Moscovei.

Lasă un răspuns

