La mulţi ani mamei mele, Claudia care, ca astăzi, m-a născut

26 Responses to La mulţi ani mamei mele, Claudia care, ca astăzi, m-a născut

  1. acelas spune:

    da, frumoasa urare, mi se intampla si mie sa ma gandesc de ziua mea , la mama mea…., nu ca as fi eu cine stie ce om grozav pe care l-a adus pe lume, dar iata , Dumnezeu a adus viata pe pamant, cu ajutorul ei … Mirabil.

    Aceasta data coincide insa si cu ridicarea la cele de dincolo a unui simbol al luptei antibolsevice, a masacrelor umane pe care acesta le-a infaptuit … http://www.expres.ro/articole/detalii-articol/815056/A-murit-Soljenitin .

    Doamne ajuta !

  2. axxa spune:

    la multi ani si mantuire! 🙂

  3. ana spune:

    nici un soare nu-i pe lume sa te lumineze-asa
    ca privirea mamei bune in intunecarea ta.
    nici un foc nu este-n lume sa te incalzeasca-asa
    ca iubirea mamei bune in nefericirea ta.
    nici un cantec nu-i pe lume sa te-nvioreze-asa
    ca urarea mamei bune in sarbatorirea ta.
    nici puetre nu-i pe lume sa te mai ajute ca
    rugaciunea mamei bune in instreinarea ta.
    pretuieste-o caci pe lume doar o mama poti avea
    ei ii esti dator iubirea cat esti tu si cat e ea.
    MULTI ANI binecuvantati si plini de bucurii duhovnicesti…

  4. sorana spune:

    La multi ani, parinte Savatie!
    Sa te tina Dumnezeu sanatos si bucuros, oamenilor de folos!

  5. cristina spune:

    La multi ani, parinte Savatie! Sa fiti sanatos si sa scrieti in continuare carti la fel de interesante si folositoare pentru cititorii dumneavoastra (si nu numai)!

  6. FrontPress spune:

    La multi ani! Doamne ajuta!

  7. Ioan L. spune:

    La multi ani.Copilul meu,Augustin,s-a nascut in aceeasi zi.

  8. marian spune:

    La multi ani frumosi, parinte!
    Sfarsit bun! (e o urare greceasca, sa nu intelegeti gresit..)

  9. acelas spune:

    Dar, despre tatal preacuviosiei voastre, parinte ce ne puteti spune? Dupa privirea mamei, eu trag nadejdea ca sunt sperante bune spre a-l imbuna (macar prien ea) , si spre a-l aduce in timp sa vada, sa cunoasca si sa simta Adevarul … . Pe care prea bine Il stie, Il vede, Il simte, dar (inca) se sfieste si si nu prea vrea sa-si recunoasca toate acestea…. Cu ganduri bune si despre el, Doamne ajuta !

    (am spus acestea, fiindca ascultasem odata, intr-un interviu de la Constanta, cam cum stateau lucrurile si in privinta dumnealui. Nadajduim ca s-au/se vor schimba … )

  10. mihaela banu spune:

    Frumoasa poza si frumos gand!
    Sanatate, bucurie si multi ani!!

  11. Iuliana spune:

    La multi ani, Parinte Savatie. Bucurie si lumina sa va aduca Domnul in fiecare zi!

  12. severinlx spune:

    LA multi ani, parinte Savatie!
    Multa rabdare si ajutor de la Domnul in ceea ce faceti!

  13. blogideologic spune:

    La mulţi ani şi sănătate familiei!

  14. filip spune:

    acum aflu si eu… Multi si Binecuvintati Ani intru Domnul Iisus Hristos! Amin ! Doamne Ajuta ! 🙂
    Iertati !

  15. Ioanna spune:

    Din toate bunatatile Sale, sa reverse Dumnezeu asupra dumneata, parinte Savatie, toate cum iti sunt mai de folos! Sa traiti intru multi ani!

  16. mihailmaster spune:

    Întru mulţi Ani! 🙂
    http://www.mihailmaster.wordpress.com

  17. Mari spune:

    La multi ani, parinte Savatie! Frumos gest sa va ganditi la mama dumneavoastra in loc sa va bateti cu pumnul in piept ca azi v-ati nascut. Minunat, chiar. Ma iertati ca va laud, dar sa continuati sa scrieti si sa fiti sincer. Sa continuati sa publicati cartile altora, caci sunt de un real folos.

  18. Mariana Popa spune:

    Chiar daca-i cu intarziere, primiti si de la mine un gand bun…Multi si binecuvantati ani sa va randuiasca Dumnezeu si sa va tina harul. Continuati sa scrieti…continuati sa strigati cat de mult bine ne face noua Dumnezeu…Scrierile sfintiei voastre mi-au fost odata geana de lumina itita in fereastra vesniciei. Multumesc!

  19. mircea spune:

    Nu am stiut pana acum ca pe 4 august,cu doua zile mai inainte de SCHIMBAREA LA FATA A MANTUITORULUI NOSTRU IISUS HRISTOS,a venit pe lume „SCHIMBAREA LA FATA A SUFLETELOR DIN VREMURILE IN CARE TRAIM”!?Sa traiti intru multi ani si sa fiti aproape de noi asa cum ati fost si pana acum,si sa duceti mai departe crucea pe care au purtat-o pr.CLEOPA si pe care,sper ca multi ani sa o duca si pr ARSENIE bunul nostru mangaietor>LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!

  20. Vasilica spune:

    De veti auzi de un erou care a cucerit războaie si în urma lui a făcut dreptate, să stiti că a avut o mamă bună;/De veti auzi de un erou care a viersuit si versul lui a schimbat sensuri de viată si frumuseti si înflăcărări de inimă, să stiti că a avut o mamă bună” (versuri scrise de Carmen Sylva-regina Elisabeta).

  21. Ghenadie spune:

    Parinte, ma bucur ca am gasit blogul dvs. Din pacate cu intirziere va urez multi ani, putere de a scrie si indruma cit mai multa, intelegere din partea celor din jur si sa aveti multa sanatate. Multi ani!!!

  22. Marta spune:

    La muti si binecuvantati ani, Parinte! Dupa cum simtiti, iubirea aproapelui se serbeaza in fiecare zi! Mai am cateva foi si pe nerasuflate am citit „Cand pietrele vorbesc”! Nu pot sa spun in ce moment al vietii mele Dumnezeu mi-a asezat in mana aceata carte!!! Pe mine m-a ridicat dintr-o mare zbatere si-mi doresc din toate inima ca acesta carte sa fie o adevarata provocare pentru tatal Prea Sfintiei Voastre! Eu mi-a iubit f. mult tatal, il chema Vasile, Dumnezeu sa-l odihneasca ca nu mai e printre noi de acum 4 ani; inca nu avea 59 ani! L-am dus la spital in Duminica Samarinencei si a doua zi „a plecat”! Atunci L-am descoperit pe Dumnezeu iar cu Sf. Fotini m-am mai intalnit…Ce pret platit pentru a deveni din crestin pacatosscriptic un crestin pacatos
    Cu multa rugaminte de iertare, in loc sa va ofer un dar, va rog daca se poate, as vrea sa particip la o Sf. Liturghie unde slujiti.Atat si nici un cuvant in plus!Cine mai in etate mi-a spus odata ca o traire profunda a unei Sfinte Liturghii e cat 7 ani de pocainta!Eu am nevoie de multa pocainta…E o nadejde ce sufla praful de pe deznadejea mea! Sarut mana si multa ocrotire spre Binecuvantare de la Domnul, Maica Sa si mamica Prea Sfintiei Dv, Claudia!

  23. Traian C. spune:

    Rugati-va si ptr tata-l dv. sa se indure Dumnezeu si de el. Doamne ajuta.
    Cred ca aveti o mama fericita.

  24. ioan spune:

    dragă părinte Savatie,ce să spun, eu,mă bucur să aud de tine.
    Domnulsă te bucure mereu cu dumnezeescul său har

  25. Andreea spune:

    La Multi Ani binecuvantati ! Sa aduceti mereu „Lumina lina” in sufletele tuturor cu aceeasi bunatate si dragoste care razbate de dincolo de cuvinte.
    Iar daca ar fi sa imi doresc acum ceva , as imbratisa-o pe mama dumneavoastra din tot sufletul.

Lasă un răspuns

