O altă fotografie cu vlădica Serafim

11 Responses to O altă fotografie cu vlădica Serafim

  1. Gabriel spune:

    se vede bucurie… si catarama de la centura e frumoasa 🙂 Bucurie Sfântă tuturor, după cum zice maica Siluana…

  2. Vladimir B. spune:

    Dat fiind ca ierarhii BOR nu au prea calcat peste malurile Prutului, trebuie sa inteleg ca acesta foto nu e facuta in Basarabia – cu atat mai mult cu cat Vladica Serafim pastoreste romanitatea vest-occidentala! Sa fi fost, Sfintia Ta pe undeva prin vreo manastire vestica? Desi arhitectura din spate spune, prin detaliile-i saracacioase, ca e undeva in RO…Sau?

  3. savatie spune:

    Fotografia e făcută la Techirghiol.

  4. savatie spune:

    Frate Gabriel, am primit linkurile. Trebuie însă să mărturisesc că eu nu sînt de acord cu răspîndirea unor interviuri cu duhovnici, deoarece ele reprezintă raspunsuri date într-o împrejurare. Eu am trăit 7 ani lîngă un duhovnic sfînt, părintele Selafiil, dar am avut legături apropiate, în sensul că m-am spovedit şi la alţi duhovnici consideraţi vestiţi în România şi lumea întreagă. Pot să spun doar că este nevoie să trăieşti măcar trei ani lîngă un bătrîn ca să înţelegi măcar în parte ce vrea să zică şi de ce se contrazice uneori. Te rog, nu-ţi face impresia despre cineva din filmuleţe. L-am cercetat şi eu pe părintele Arsenie şi am avut şi cu el discuţii lungi, inclusiv şi despre ecumenism. Eu, atunci cînd vreau să ştiu ce crede un om despre un subiect, îl vizitez şi discut cu el pe îndelete. De asemenea, cunosc duhovnici, dintre cei foarte vestiţi şi la care se face trimitere cu diverse ocazii, dar care sînt foarte nemulţumiţi să afle că un cuvînt al lor, sau o filmare, a ajuns să circule şi să creeze neînţelegeri în sînul credincioşilor. Sper că mă înţelegi corect.

    Asigurîndu-te de antiecumenismul meu declarat, îţi doresc să ai parte numai de bine.

  5. Gabriel spune:

    pai credeti ca ce-au vorbit in acele interviuri, nu a fost in cunostiinta de cauza ? Credeti ca au alta parere acum ? Si tulburare face doar intre cei care habar n-au ce bogatie trebuie sa apere.. pt ceilalti astfel de interviuri sunt adevarate doze de intarire spirituala si bucurie de faptul ca Dumnezeu ne-a dat astfel de oameni.

  6. savatie spune:

    Frate, Gabriel, mă ierţi că te întreb, dumneata ai rămas vreodată faţă în faţă cu părintele Arsenie, Iustin sau Rafail?

    Eu nu am spus că acest filmuleţ poate crea tulburare, dar felul în care este răspîndit şi comentariile care îl însoţesc o pot face. Mi s-a întîmplat să cunosc răspînditori de filmuleţe cu duhovnici care nu i-au cunoscut niciodată pe acei duhovnici, dar care vorbesc în numele lor, fără să aibă blagoslovenie pentru aceasta. Dumneata ce zici, există astfel de oameni?

  7. Gabriel spune:

    normal ca exista… va asigur de faptul ca am vorbit intre patru ochi cu Parintele Iustin… nu va feriti de „scandalurile” in slujba Adevarului… adevarul deranjeaza peunii, intareste pe altii. Ce vreti sa fiti ? Tolerant, prin cenzura sau transigent prin sinceritate ? In cazul filmatului respectiv, vorbeste parintele Arsenie, nu i le rastalmaceste nimeni.. asta pt ca ma acuzati ca eu nu as sti ce ar face parintele Arsenie in cazul dat. Nu doriti sa-l publicati.. e alta treaba. Oricum lumea stie de el. Eu va doresc binele pe care ni-l doreste Hristos. Tinem aproape, draga parinte.

  8. Bogdan spune:

    eu cred ca parintele Arsenie e clar .

  9. Bogdan spune:

    daca esti putin atent ..iti dai seama ca nu poate fi rau intrepretat

  10. Anna spune:

    La multi ani,parinte!
    Domnul si Maicuta Domnului sa va ocroteasca!
    la mai mult si la mai mare!
    Doamne ajuta!

  11. Radu Neuman spune:

    LA MULTI ANI!
    Pace si bucurie multa sa va dea Dumnezeu.

    Asteptam si o istorisire despre Psalmul 142.

Lasă un răspuns

