Cruce coptă

Savatie Baştovoi, Cruce coptă (Carton presat, ulei)

One Response to Cruce coptă

  1. Viorica spune:

    Nu demult am ajuns la o manastire de calugari, cu reguli mai aspre; am participat la o liturghie in timpul careia s-au impartasit calugarii… metaniile prin care par sa ceara iertarea celorlalti – in cele patru zari – asta imi spune mie pictura aceasta : crucea si cheia vietii …
    Nu am asociat numaidecat cele doua imagini, fiecare m-a tulbura si–mi spune ceva despre mine, ceva al carui sens deplin eu nici acum nu l-am patruns, desi il caut cu nadejde..

Lasă un răspuns

