Sergiu Voloc le-a dedicat un cîntec lui Voronin şi miliţiei moldoveneşti- video

Înregistrarea de mai jos a fost făcută pe data de 9 aprilie 2009, în perioada cînd Sergiu Voloc era ocrotit de un cerc de prieteni, toţi implicaţi în protestele anticomuniste (membrii fondatori ai Forului Anticomunist din Moldova), ştiind că Securitatea îi ridică pe cei singuri şi nu îndrăzneşte asupra celor uniţi. În seara de 7 aprilie Voloc a fost sunat de mai multe persoane care se recomandau drept colaboratori ai Comisariatului de Poliţie Centru, ameninţîndu-l nu cu arestul, ci cu o bătaie cum nu a mai văzut. De fapt, Sergiu Voloc nu doar că a văzut, ci a îndurat în trupul său loviturile şi batjocora cruntă a poliţiei moldoveneşti în timpul studenţiei, în 2001, cînd a fost răpit din parcul Ştefan Cel Mare şi bătut să semneze declaraţii mincinoase, cu care aveau să-i şantajeze familia în schimbul sumei de 8.000 de lei moldoveneşti. Cînd i s-a dat drumul, Voloc nu-şi putea tîrî picioarele, simţind că nu-l mai ascultă şi mai multe zile a urinat sînge. După această întîmplare, tînărul actor şi muzician le-a dedicat lui Voronin şi miliţiei sale un cîntec. Poate că dacă poliţiştii de la Tighina 6 l-ar fi ascultat, nu l-ar mai fi arestat pe Voloc pe 3 mai 2009 pentru a-l ţine 5 zile în carceră, dintre care două zile şi două nopţi în camera de beton fără pat, fără pîine şi fără apă, oferindu-i doar un ventilator rece. Aşadar, domnilor poliţişti, domnule Voronin (în calitatea dumneavoastră de şef al poliţiei moldoveneşti), vi se dedică!

Înregistrare din Arhiva F.A.M.

Robi ai gîndurilor proprii
/Versuri şi muzică de Sergiu Voloc/

Robi ai gîndurilor proprii îşi aruncă slava în deşert
Şi nu ştiu a cui e vina că nu-şi găsesc pe lume-un preţ.
Cu fiecare clipă viaţa şi-o încarcă-n stres
Şi în zbor îşi văd aripa în adîncu-i înţeles…

Refren:
Stoluri negre-n vizorul morţii, prietene să mă-nţelegi
Îţi descoperă visul sorţii şi fiecare pas pe care-l mergi
Fii atent în mersul tău şi nu uita de Dumnezeu
Căci trebuie să dăruieşti iubire, chiar celui ce-ţi doreşte rău.

Acum, dar, dragul meu prieten, pot să-ţi continui gîndul meu
Ajută-mă şi curăţeşte-l de tot ce am rău în el
Şi cel ce stă cu tine strigă după ajutor
Şi-ţi vorbeşte despre sine, căci eşti un bun ascultător

Refren:
Stoluri negre-n vizorul morţii, prietene să mă-nţelegi
Îţi descoperă visul sorţii şi fiecare pas pe care-l mergi
Fii atent în mersul tău şi nu uita de Dumnezeu
Căci trebuie să dăruieşti iubire, chiar celui ce-ţi doreşte rău.

11 Responses to Sergiu Voloc le-a dedicat un cîntec lui Voronin şi miliţiei moldoveneşti- video

  1. xenia spune:

    am scris ac ms intr-un impuls care a tasnit din mine…
    vreau sa va intreb pe voi…cei care comentati aici sau oriunde…ce pot sa fac??!!!!!
    ma sfasie durerea acestor oameni, ma sfasie durerea si neputinta mea in ai ajuta…sau LENEA mea…nici nu stiu…sunt oameni care mor, care sufera…eu sunt nascuta in buc, nu am rude in basarabia…dar mi-e dor de ei de nu mai pot…plang la propriu pt ei…si plang pt noi…pt iubitii nostri martiri…pt ce s-a intamplat si CE SE INTAMPLA ACUM la AIUD…stau, citesc, dar concret, nu fac nimic…NIMIC.
    eu nu mai stiu cum trebuie sa traiesc…in sensul ca nu ma pot rupe de viata mea …nu stiu cum sa procedez… cum sa ma uit inspre viitor, cum sa-mi incurajez copii, spre ce sa-i indrept?! sunt adolescenti…in scoli stiti bine ce se intampla…sa-si faca o familie…ce fel de familie…in primul rand…NU VOR AVEA ACTE…
    Parintele Iustin Parvu spunea anul trecut cand mi-a ajutat Dumnezeu sa ajung in chilia lui…”totul e patat, totul e murdar…”.
    simt cum se prabuseste totul in jurul nostru
    ma iertati va rog…am simtit puternic sa fac ac “spovedanie”.

  2. Ina spune:

    Draga Xenia, aproape cuvant cu cuvant simt acelasi lucru.

    Eu insa nu mai simt ca se prabuseste totul in jur. Am vazut ca pot putin sau deloc. Domnul sa ne calauzeasca. Sunt convinsa ca are grija noastra daca in contextul situatiei de azi, noi ne facem in continuare treaba in viata noastra de familie, in educatia si cresterea ortodoxa a copiilor.

    In afara rugaciunii trebuie sa citim cartile marturisitoare despre cei din inchisorile comuniste.

    Pe mine m-au trezit la viata Ioan Ianolide cu Intoarcere la Hristos, Dumitru Bordeianu cu Marturisiri din mlastina disperarii, Virgil Maxim cu Imn pentru crucea purtata, p Bejan, si toate cartile despre parintele Calciu, unul, singurul luptator pe fata intr-o perioada grea. Sfantul inchisorilor.

    Dumnezeu sa-i binecuvanteze pe toti cei care ne-au facilitat noua sa avem aceste carti. Mai vrem, mai trebuie

    Pana ce am citit aceste carti imi era greu sa inteleg schingiuirile din Vietile Sfintilor. Am citit si am inteles ca TOATE cartile cu Vietile Sfintilor sunt istorii adevarate!

    Observ ca istoria asta sumbra se repeta. Dumnezeu sa-l intareasca pe acest actor de care nu stiam nimic. Cine stie cati alti luptatori frumosi, adevarati crestini sunt in jurul nostru.

    Xenia, sa citim, sa ne rugam pentru cei care inca mai sufera prin cine stie ce beciuri, sa le urmam exemplu si la momentul potrivit sa nu dam inapoi. Pana atunci ARMA noastra este cresterea copiilor in duh ortodox.

    Doamne ajuta

  3. Viorica Pintilie spune:

    Sunt basarabeancă.Vă mulţumesc românilor de peste Prut care sunt sufleteşte cu noi.Nu ştiu cînd se va sfîrşi durerea acestu Popor din Basarabia….că-ci rană peste rană tot , de parcă deja se clădeşte pe poporul de rînd ,iar ce-i ce fac parte, precum, tot din Popor şi stau în scaunele lor moi şi clădesc miniună peste miciună, care aduc numai răni Poporului său, pe care , iar, precum ,î-l conduc, şi Voronin şi-a deschis în Partidul lui , şcoala de şah, doar schimbînd figurile cum îşi doreşte el, şi toţi în jurul lui din echipa lui sunt ca yombi…şi nu au treabă cu poporul, ei îşi fac ceeea ce îşi doresc şi pe popor î-l asupresc,tot jucînd şah…uitînd că-i Urmăreşte Bunul Dumnezeu şi care, aşa cred eu, că deja ne vine în ajutor şi ne va Salva de diavolii care au ieşit din iad şi s-au năpustit asupra acestei mici Bucăţică de Pămînt – Basarabia cu Poporul ei…Părinţii mei au îndurat “sovieticii ruşi” rămîneiar numai numele pe faţa pămîntului din neamul lor, care şi au am apucat acest regim “sovietic”,pe care î-l accept aceşti comunişti conduşi de satana…Durerea acestui Popor basarabean a juns pînă la Cerurile Cerurilor…că-ci s-a aşternut în Basarabia …Mare Jale şi bocet al părinţilor şi copiilor lor…Eu nu am puteri de a-i ajuta, doar cu rugăciunea mea î-i ajut şi mă ajut..şi scriu rugăciuni către Domnul…iată una dintre ele…

  4. Viorica Pintilie spune:

    Strigăt la Cer către Iisus Hristos Dumnezeul nostru

    Doamne!
    Auzi glasul în bocet şi în vocea unui lup rănit, neajutorat
    Auzi glasul glasul plîns în bocet către Tine ridicat spre ajutorul Tău către Poporul Tău
    Că-ci Doamne Tu ne ştii Tu ne cunoşti cu adevărat
    Că-ci nici lupi noi nu suntem
    Ci doar vocea noastră a ajuns asemănătoare unui lup urlînd, fiind rănit şi neajutorat
    Fiind noi acest Popor moldovean român
    Aşa cum Tu ne ştii: blînd, bun, muncitor, creştini ortodoxi
    După cum credinţa, prin credinţă ne-am format
    Dar, acum am ajuns să plîngem în bocete -urlet de durere către Tine spre Cer
    Cerînd ajutorul Tău, ca să ne vii în ajutor
    Că-ci nu mai poate merge aşa Al Tău Popor
    Nu mai poate suferi rănile ce i le aduc
    Toţi acei ce pe Ţara Moldova şi cu Poporul ei o vor să o distrugă, să o amăgească
    Ca pierzîndu-şi ea – Ţara cu Poporul, pierzînduşi cursul, ţinuta sa
    Să rătăcească.
    Doamne
    Te rugăm şi cerem Al Tău Ajutor
    Că-ci Tu ai spus că dai durere tuturor pe care î-i iubeşti Ai Tăi
    Pentru ca mai apoi, să ne trezim din păcat, să ne mîntuim
    Şi la Tine curaţi să venim.
    Dar durerile a acestui Popor moldovean- român sau cum ne mai spun:
    basarabeni de peste Prut;Basarabia de peste Prut
    A ajuns în acel pic, în acel punct
    În care am ajuns, fără a mai avea puteri, doar numai dureri în
    urma rănilor ce tot de-a lungul anilor le-am suportat
    Şi acum ajunşi, precum, Un Stat Independent de Statele de pe Pămînt
    Am ajuns, prea răniţi, sleiţi de puteri, că-ci rănile tot dor şi tot apar noi
    Încît rănile ne-au epuzat
    Am ajuns în doliu, răniţi, neajutoraţi
    Chiar şi de acei, care, precum vor să o conduc Ţara cu Poporul ei
    Că-ci şi aici, înăuntru, dintre ei – acei din Popor
    Ne aduc răni Sufletului acestui Popor ferecat şi înjosit, umilit.
    Ajută-ne Iisuse
    Că-ci Tu ne eşti Tată Împărat
    Condu-ne Tu
    Şi scapăne pe noi de doliu, de iad
    Că-ci nu mai putem suporta tot ce ne-au făcut şi încă ne mai fac dureri, răni
    Că-ci am ajuns, precum, un trup al unui om acoperit de răni, sufocat în dureri
    Iar cu sufletul cu totul la Tine fiind, cerînd ajutor precum Tu Voieşti să-L dai
    Aşa şi noi Iisuse: stăm răniţi, îndureraţi, sleiţi, neajutoraţi
    Cerînd în rugăciuni Ajutorul Tău de Sus Iisus
    -Ca să ne Salvezi
    -Ca Tu să ne Conduci
    Fie Voia Ta precum e Sus
    Aşa Fie Voia Ta şi cu noi- Poporul Tău Iisus: Poporul din Moldova de peste Prut
    De unde eu, fiinţa Ta de pe Pămînt î-Ţi scriu
    Din numele Poporului moldovean – român rănit şi necăjit
    Din numele Poporului moldovean – român fiind bîntuit şi rănit
    Care se roagă la Tine Iisus
    Să ne ridici cu Mîna Ta şi să ne pui
    Pe Drumul Luminat Sfînt Al Tău Iisus.
    Amin.09.04.209
    Basarabia pe cruce

  5. Patapievici: “religia trebuie sa admita secularizarea” http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/850917/SENATUL-EVZ-22-la-1001-numere/

    Asta e intelectual crestin? Nu e, e cioflingar.

  6. xenia spune:

    Doamne ajuta,draga Ina.Iti multumesc mult pt cuvintele tale…
    Si eu am citit toate ac carti.Si pt mine a fost momentul de trezire,a fost ca o chemare “acasa”.
    Din acel moment am iubit Romania si ac neam,am inceput sa simt ca sunt datoare acestor oameni care s-au jertfit si pt noi si pe care, astazi, ii simt ATAT DE VII…atat de prezenti in tot ce se intampla,atat de aproape de noi…
    Cu ajutorul lui Dumnezeu,le-a citit si fata mea de 16ani.A impresionat-o puternic “Intoarcerea la Hristos”,viata lui Valeriu Gafencu…a incercat sa povesteasca si la scoala,cu colegii ei…nici macar profesoara de istorie n-a ascultat-o(si e la o sc f buna din buc)…colegii o considera deja cam ciudata ca citeste asemenea carti…o considera ciudata in primul rand…CA CITESTE…
    Majoritatea discutiilor dintre colegii ei se poarta doar in jurul unui singur subiect…sex.
    Exista o campanie acum pt ajutorarea copiilor autisti.Se numeste “Copii speciali intr-o ROMANIE AUTISTA”…ce titlu inspirat…
    Asta e durerea mea cea mare…incerc sa vorbesc cu prieteni, colegi, cunostinte din jurul meu…parca as vorbi printr-un perete de sticla…doar ma vad dar NU MA AUD.
    …sau imi spun ca nici nu vor sa stie,sa nu mai citesc toate prostiile ca ma influenteaza negativ…”gandeste pozitiv si o sa vezi ca “realitatea” se va schimba…chiar daca o sa se intample ce zici tu…o sa fie peste zeci de ani”
    …si sunt oameni care ma respecta,ma aprecieaza…si totusi nu cred.
    In Vinerea Mare s-a declarat zi de doliu international pt tinerii ucisi in Moldova…lumea a fost invitata sa poarte o panglica neagra la brat sau la rever,in semn de solidaritate…eu nu am vazut nici macar una…poate nu s-a stiut…poate n-a fost mediatizat suficient…sau poate n-am vazut eu.
    Oamenii alearga atat de mult incolo si-ncoace,fac planuri de tot felul si pur si simplu NU VOR sa vada ce se intampla…si totul se intampla atat de rapid si…pe fata.In fiecare zi mai apare ceva;
    Am acel puternic sentiment ca suntem chemati sa urcam in “ARCA”(lui Noie)dar suntem “prea ocupati”…devenim parca din ce in ce mai autisti…in loc sa ne trezim.

    Dumnezeu sa ne intareasca

  7. [...] Savatie: Sergiu Voloc le-a dedicat un cîntec lui Voronin şi miliţiei moldoveneşti – video Stoluri negre-n vizorul morţii, prietene să mă-nţelegi Îţi descoperă visul sorţii şi [...]

  8. inimi7 spune:

    Sergiu Voloc isi demonstreaza maturitatea iubind chiar si pe cei mai dificili din viata lui.

  9. balauru spune:

    Voronin o sa va puna cu botul pe labe taranilor :-)

  10. Ina spune:

    Balurule, ce interesant ai explicat. Imi aduc aminte de Labus al meu care era cel mai fericit cand statea cu botul pe labe:). Ce bine ar fi sa fim tarani, tarani in adevaratul sens al cuvantului. Bine le vezi!

    Xenia, multumesc si eu. Nu trebuie sa ne fie frica de schimbarile din jur. Dumnezeu are un plan cu fiecare dintre noi, si nu degeaba ni s-a dat sa traim aceste zile. Le-am spus copiilor mei sa tina minte aceste zile cand tot ce este bun devine nefolositor si raului i se spune ca este bun. Ei au ocazia sa vada pe fata ceea ce se intampla.

    Sa stii ca oamenii nu sunt de acord cu ce se intampla in jur si se mira de legile “astor nebuni”. Cei care dau legile sunt oameni care au suferit in familiile lor, oameni care au fost lipsiti de dragoste si-si cauta acum o viata moderna plina de placeri.

    Minunat ca fetita ta a citit cartile acestea. Colegii din jur vorvesc despre sex ca sa para interesanti, insa le este frica, mare frica si sunt dezechilibrati. Are pro vita filme educative, insa dai totusi sa vada filmele astea chiar daca sunt prezentate pentru catolici si nu-s in duh ortodox. Totusi tot ce este despre boli este adevarat.

    http://uncoltisorderai.blogspot.com/2009/05/socant-dar-adevaratpentru-tinerii.html

    Draga BALURULE, priveste-le cu atentie ca sa vezi cine sta cu botul pe labe pana la urma.

    Parinte Savatie iertare. Poate ne mai aduceti aici sau intr-un volum si alte poezii crestine. Am aflat ce este peste Prut cu ajutorul sfintiei voastre. Nu stiam despre dragostea de Dumnezeu a fratilor de acolo, despre iubirea lor romaneasca.

    Doamne ajuta

  11. veronica spune:

    Recomand calduros tuturor celor care doresc sa isi mai implineasca sufletul sa citeasca “Sfantul Inchisorilor” – despre Sf nostru Valeriu Gafencu

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 456 other followers

